Jsem doma, šťastná a plná

22. července 2015 v 16:23 | nela |  S čajem
Hurá, jsem doma ze Slovenska. Pokuď jste začli čist, budu vám vděčná jestli to dočtete až do konce, hezky si projdete mé fotky, a potom si společne v komentářich o krásným Slovensku popovídamé. Jdem nato.

Asi vás zajíma, kde jsme vlastně přesně byli. Byli jsme v krásným měste Bojnice, ubytováni v 3-tří hvězdičkovém hotelu, kolem krásná příroda, velká ZOO, DinoPark, velké koupalište, a hlavně nádherný zámek na kterém byla natočena pohádka Šilene smutná princezna.

Prvni den, přijeli jsme asi kolem 10-té hodiny ráno, šli jsme se ubytovat a potom vyrazili hned do ZOO. Procházeli jsme krásným parkem, na každé straně ZOO byly rekonstrukce, kraval, ale nám to náladu nepokazilo. Zviřat tam bylo vážne hodně. Nejvice se mi líbily surikaty, napočítala jsem jich 13, což je v celku dost hh, a skleník ve kterým létali motýli, krása. Procházite a nad hlavou vám poletujou velci motýli hh.

Druhý den, ráno jsme šli na snídani. Snidaně byla formou švědských stolu. Tyhle snidaně vážne miluju, tady mě jídlo ale zklamalo. Odpoledne jsme se vydali do centrum města, Bojnicevelmi krásne náměsti. Plno soch, restauraci, kaváren..Páni, když tak uvažuju, těch restauraček tam bylo na každém rohu hodně. My jsme si šli do jedné dát pravou italskou pizzu. Já pizzu snědla skoro celou sama, byla tak výborná že bych si dala klidne ještě jednu hh, mamka ji zkusila také a to je co řict, řikala že je skvělá a mamka pizzu zrovna dvakrát nemusi. Najendou večer, půl osmé. Šli jsme se projit, jak to vysvětlit, z hotelu jsme slyšeli zvuky, jako by někde okolo byl nějaký koncert. Byla tam kavárna, ve které hráli dva chlapi na kytaru a k tomu zpívali. Plno lidi, skoro se nedalo ani sednout, pohodlné sedačky a houpačky misto klasických nepohodlných židli, ledová limonáda a k tomu pěkná hudba.

Třetí den, už se nám to kráti. Po snídani jsme se vydali domu, a já vám teďkom pišu tenhle článek. Město Bojnice vám jen doporučuju! Je tady strašne krásne, nechtělo se mi domů. Jediné, co mi kazilo náladu bylo velké teplo, ale hlavně že nepršelo. Jestli jste dočetli až sem, tak děkuju moc, jste zlatí, pokuď fotky chcete většim, klikněte na ně. Mějte se krásne, Nela.

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Beatricia Beatricia | Web | 22. července 2015 v 16:29 | Reagovat

Je to krásný a zajímavý článek. Jasně, že jsem ho četla do konce. Moc se mi líbil tvůj popis. Bojnický zámek je známý. Hlavně, že sis výlet užila.☼☼☼

2 L. L. | Web | 22. července 2015 v 16:52 | Reagovat

moc hezký napsané a vůbec krásný výlet
na Slovensko už plánuju delší dobu ale furt nijak žádná příležitost. :D :)

článek jsem taky dočetla, proč ne... stejně nic jiného nedělám ! :)

tak ti přeju at si užiješ prázdniny ještě víc! :-)

3 steel32 & darthnellr steel32 & darthnellr | Web | 22. července 2015 v 18:50 | Reagovat

v tý zoo to muselo bejt naprosto kouzelný :P
a úplně miluju snídaně ve stylu švédskýho stolu :D aneb naber si co chceš, žejo :DD

4 Andey Andey | Web | 22. července 2015 v 19:35 | Reagovat

Taky bych chtěla do toho skleníku, kde létali motýli. :D
V té kavárně to muselo být super. :D

5 Van Vendy Van Vendy | Web | 23. července 2015 v 20:24 | Reagovat

Motýli poletující nad hlavou, to by se mi taky líbilo. A celkově to mohla být fakt pěkná dovča. Hlavně, že tam byla voda! :-)
Živý koncert bývá taky nezapomenutelný.

6 Infinity Infinity | Web | 26. července 2015 v 0:14 | Reagovat

To muselo být úžasné, je vidět, že sis užila spoustu skvělých zážitků. Fotky jsou nádherné, moc jsem se na tento článek těšila a také bylo na co! :-)

7 Anett - www.bellathorne-official.blog.cz Anett - www.bellathorne-official.blog.cz | Web | 26. července 2015 v 16:49 | Reagovat

Ani jsem netušila, že se tam natáčela pohádka! :) Muselo tam být krásně :)

8 Strawberrymachine Strawberrymachine | Web | 29. července 2015 v 17:56 | Reagovat

Musela sis to tam užít :) Fotky jsou krásné :)

9 Unicorn Unicorn | 30. července 2015 v 11:19 | Reagovat

Máš nádherný články :)
Mám novej blog a nechci ho zveřejňovat na facebooku, takže posílám sem pokud chceš, tak napiš názor http://lexfuckblog.blog.cz/

10 Karma Karma | Web | 31. července 2015 v 16:43 | Reagovat

To vypadá na fajn výlet. Jinak tvůj blog mi přijde tak příjemně pozitivní, jen tak btw. :D Což je zvláštní, protože přílišně pozitivní věci za tak moc nemusím.

11 Ludmilita Ludmilita | Web | 3. srpna 2015 v 22:40 | Reagovat

Som rada, že aspoň niekto na naše Slovensko zavíta :)
Bojnice naozaj stoja za to, je tam krásne, ale ako si sama povedala, vadilo by mi veľké teplo.
Tak snáď máš len pekné spomienky :)

12 Werangummi Werangummi | Web | 18. srpna 2015 v 17:00 | Reagovat

Moc pěkný článek, taky bych jela na Slovensko, nebo i klidně tady po Česku, hlavně za přírodou, my každým rokem jezdíme k moři, letos jsme na Slovensko jet měli, ale rodiče se nakonec rozhodli zase pro moře. Jako neztěžuju si, ale jela bych tam hned, nádherné fotky a článek:) Jinak se mi hrozně líbí tvůj blog, takový krásný, pozitivní:)

13 Emmy Emmy | Web | 25. srpna 2015 v 9:57 | Reagovat

Hezky napsané. Hlavní je, že sis to užila:). Na Slovensko chci taky jet. Mimochodem, moc pěkný blog:)

14 Terezka Terezka | E-mail | Web | 28. srpna 2015 v 13:37 | Reagovat

Klidně bych jela na stejnej výlet, Slovensko je bezva a jak ho popisuješ, tak to musela být paráda! :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.